• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Reda ut min ekonomi, samlingslån i höst

raul_gilette

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
19 Januari 2020
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Testa gå in på en låneansökan på Nordea. Har hört att om man skött sig i banken har man en förbeviljad kreditgräns då ingen UC tas upp till ett visst belopp. Isåfall försvinner uppmaningen att fylla i din månadslön i ansökan, det ska tydligen innebära att du är beviljad på förhand. Testa på ansökan o skriv in 10 000. Behöver du inte fylla i inkomst, höj beloppet och sök det maximala utan krav på ifylls inkomst.
Jag vet inte om jag vågar ta och utöka denna. Det står i ansökan att de kan ta en kreditupplysning på mig ju.
 

Bilagor

  • 2DE860AE-F1CB-478F-A8EC-2AEA35F15100.jpeg
    2DE860AE-F1CB-478F-A8EC-2AEA35F15100.jpeg
    162.4 KB · Visningar: 134
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Glassbil

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
21 Januari 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Jag vet inte om jag vågar ta och utöka denna. Det står i ansökan att de kan ta en kreditupplysning på mig ju.
Står det att det på de beloppet du söker inget om att fylla i månadslön är du förbehållas det beloppet och ingen FF tas med givetvis så synd själva krediten vid nästa uppdatering.
Testa själv! Var noga så du tar ett belopp där lön inte behövs fyllas i. Känner en på Nordea som bekräftar detta
 

raul_gilette

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
19 Januari 2020
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Står det att det på de beloppet du söker inget om att fylla i månadslön är du förbehållas det beloppet och ingen FF tas med givetvis så synd själva krediten vid nästa uppdatering.
Testa själv! Var noga så du tar ett belopp där lön inte behövs fyllas i. Känner en på Nordea som bekräftar detta
Vad menar du?
 

raul_gilette

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
19 Januari 2020
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Okej jag försökte öka min kredit på Nordea och kan bekräfta att det togs visst en FF...
 

Glassbil

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
21 Januari 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Finns detta på bilden är det inte förbeviljat. Saknas detta i ansökan blir det automatiskt godkänt.
 

Bilagor

  • FCEFD283-6B38-4781-B5C8-508AA517B6E7.png
    FCEFD283-6B38-4781-B5C8-508AA517B6E7.png
    2 MB · Visningar: 130

raul_gilette

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
19 Januari 2020
Meddelanden
100
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Såg nu att du pratar om Nordea privatlån. Jag har Nordeas Everydaycard kredit.
 

Glassbil

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
21 Januari 2020
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Såg nu att du pratar om Nordea privatlån. Jag har Nordeas Everydaycard kredit.
Du kan få förbeviljad kredit hos Nordea ös vanliga privatlån om du har välskötta krediter hos dess finans-dotterbolag. Testa gör en ansökan på vanligt medlems/privatlån på Nordea.se. Dubbelkolla det jag skickade skärmdump på, med att fylla i inkomst bara så du inte tar en UC till i sjön bara.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp